Suomi 100

Suomi 100 - juhlavuoden kunniaksi esiinnyimme sunnuntaina 27.8.2017 Kirkkonummen kamariorkesterin, Kirkkonummen kamarikuoron, Nuorisokuoro Merituulen ja Kyrkslätts Manskörin kanssa suurkonsertissa.

Ohjelmisto oli suomalaista musiikkia. Yhteiset numeromme olivat Kaukaiset kaiut Porkkala-oopperasta ja Höj jubel Maailman valosta. Lisäksi ohjelmassa oli Annukka Aholan Lapsi on Jumalan silmät, jonka esitti nuorisokuoro Merituuli solistinaan Margit Tuokko. Meillä oli myös oma osuutemme kamariorkesterin kanssa. Esitimme Annukka Aholan säveltämän Ave Marian Joulun tähdestä. Solisteina olivat Annukka Ahola, Heli-Maria Suomi ja Reija Lampi-Parvela. Lisäksi Elsa Tarjanne ja Pekka Johnsson esittivät Oskar Merikannon Onnelliset. Kiitollista yleisöä oli salin täydeltä.