Rakkautta ja romantiikkaa

Kirkkonummen oopperayhdistys romanttisissa tunnelmissa sunnuntaina 22.4.2007 klo 18:00 Kirkkonummen seurakuntatalossa

Kirkkonummen oopperayhdistys perustettiin kirkkonummelaisin laulajavoimin v. 2000. Kirkkonummen oopperayhdistyksen tarkoituksena on ylläpitää ja kehittää ooppera- ja laulumusiikin harrastusta.

Huhtikuussa 2007 konsertissa kuultiin romanttisia lauluja ja laulelmia Italiasta, Espanjasta, Ranskasta ja Norjasta. Iki-ihania duettoja musikaalista Viulunsoittaja katolla, operetista Iloinen leski sekä ooppera-aarioita ja kohtauksia oopperoista Carmen, Kung Karls jakt, Goyescas, Faust, Lännen tyttö ja Sevillan parturi sekä Annukka Aholan säveltämän Porkkala-oopperan rakkausduetto. Oman värinsä konsertille antoivat Wagnerin - tuon romantiikan ajan mestarin - ooppera-aariat ja duetto. Konsertin päätteeksi esitettiin yhteisvoimin finaali II Johann Straussin rakastetusta operetista Lepakko.

Konsertin pianistina oli Liisa Pimiä.