Soitin- ja lauluensemblet

sello Amanda Ahola

klarinetti Jussi Virolainen

Liisa Pimiä, korrepetiittori, pianisti

Liisa Pimiä on tämän hetken kysytyimpiä korrepetitioon erikoistuneita pianistejamme. Hänen ohjelmistonsa kattaa yli 90 oopperaa sekä lisäksi operetteja, oratorioita ja orkesteriteoksia aikaisesta musiikista nykysävellyksiin asti.

Hän on toiminut vuodesta 1992 lähtien Sibelius-Akatemiassa niin vt. lehtorina kuin päätoimisena tuntiopettajana. Kaudella 1997-98 hän toimi Sibelius-Akatemian oopperakoulutusosaston varajohtajana sekä vuodesta 2002 korrepetition lehtorina. Suomen Kansallis-oopperaan hän oli kiinnitetty vuosina 1998-2000.

Liisa Pimiä on työskennellyt useiden arvostettujen kapellimestareiden kanssa, kuten mm. Thomas Adès, Howard Arman, Philippe Auguin, Maurizio Barbacini, Richard Bonynge, Miklós Erdélyi, John Fiore, Mikko Franck, David Heusel, Alberto Hold-Garrido, Okko Kamu, Eri Klas, Markus Lehtinen, Hannu Lintu, Jorma Panula, Pertti Pekkanen, Vello Pähn, Paolo Olmi, Pietro Rizzo, Esa-Pekka Salonen, Jukka-Pekka Saraste, Leif Segerstam, John Storgårds, Ulf Söderblom, Kari Tikka.

Esiintyvänä taiteilijana Pimiä on tullut tunnetuksi mm. Roberto de Biasion, Salvatore Fisichellan, Giorgio Casciarrin ja lukuisien muiden italialaislaulajien partnerina vuotuisissa Suomen Beniamino Gigli -seuran konserteissa, laulukilpailujen ja -konserttien pianistina Suomessa ja ulkomailla sekä monissa Vuoden taiteilija -sarjan konserteissa Savonlinnan Oopperajuhlilla, jonka henkilökuntaan hän kuului vuosina 1998-2010.

Liisa Pimiä kutsuttiin v. 2004 Milanon Conservatorio di Musica Giuseppe Verdin¨sekä v. 2006 Bolognan Conservatorio di Musica G. B. Martinin¨ vierailevaksi opettajaksi. Syksyllä 2007 hän toimi R. Wagner; Die Walküre -produktion korrepetiittorina Thaimaan Bangkok Operassa.

Italialaisen sopraano Wilma Vernocchin kanssa Pimiä on järjestänyt vuodesta 2005 laulutekniikan ja italialaisen musiikin mestarikursseja Suomessa ja Italiassa sekä toiminut pianistina lukuisissa konserteissa, tapahtumissa ja kilpailuissa eri puolilla Italiaa.

Keväällä 2013 Pimiä debytoi Carnegie Hallin Weill Recital Hallissa IBLA Grand Prize 2012 World Music Competition -kilpailun voittajien konsertissa, jossa tuomariston toivomuksesta hän esiintyi yhden laulajan sijasta kaikkien neljän partnerina.

Elina Laakkonenelinasuppea.jpg, lapsikuoron valmennus

Elina Laakkonen on toiminut Kirkkoharjun koulussa musiikkiluokan opettajana vuodesta 1995. Opetustyössään hän on harjoittanut ja johtanut lukuisia konserttiesityksiä sekä musikaaleja. Elina Laakkonen on aiemmin johtanut myös Kirkkonummen suomalaisen seurakunnan nuorisokuoro Merituulta sekä musiikkiluokkien Kiiriminna-kuoroa. Tällä hetkellä hän johtaa Länsi-Uudenmaan Musiikkiopiston Larte -nuorisokuoroa.

Kirkkonummen oopperayhdistyksen ensemble

Annukka Ahola, Jesper Autio, Anna-Kaisa Brenner, Pian Ehrnsten, Sari Hopia, Pia Innala, Susann Joki, Satu Jämsä, Emma Kalaja, Timo Karjalainen, Berit Kilpinen, Reija Lampi-Parvela, Jarno Lehtola, Jorma Luolaja, Jussi Madekivi, Satu Mäki-Hakola, Marja Liisa Ortia, Elsa Polvinen, Marjatta Pulli, Pasi Saarelma, Heli-Maria Suomi, Hilkka Sjöblom, Vuokko Tenhunen, Margit Tuokko, Ari Tuunainen, Laura Voipio.

Lapsikuoro

Alli Ernst, Fanni Grönlund, Larissa Heihiö, Elias Hildén, Ilona Hoolan, Lea Hopia, Onni Huuskonen, Minnea Ikäheimonen, Tilda Juntunen, Aada Järvinen, Erika Kenttä, Unto Koponen, Joel Kuhlberg, Sanni Kukko, Vellamo Kyhälä, Reeta Kämäräinen, Anni Lehtonen, Olivia Leiste, Matias Manninen, Iida Matthiesen, Seeli Määttä, Arttu Nurmi, Vilma Paljakka, Ella Peltola, Ella Piri, Princess Suale, Sofia Toivakka, Eino Usmi, Joonatan Vuorensola, Antti Väkeväinen, Yasmine Zaitra.